Call4Service
+421-2-49205800
Kontaktný formulár
Newsletter
Stage Call4Service (1)
Údržba alebo oprava - nahláste ich cez aplikáciu!

Call4Service

Odosielajte servisné dopyty jednoducho pomocou aplikácie „Jungheinrich Call4Service“ 

Content Call4Service VÁŠ DOPYT - NAŠA PRIORITA 

Rýchle online riešenie.

Chápeme, aký kľúčový je váš vysokozdvižný vozík pre váš pracovný proces. V prípade poruchy potrebujete rýchle riešenie, aby ste minimalizovali prestoje. S našou službou Jungheinrich Call4Service vám ponúkame práve to: Máte nepretržitý priamy prístup k nášmu zákazníckemu servisu. Vďaka tomu môžete kedykoľvek zadávať servisné požiadavky, čím zabezpečíte, že vaš vozík bude rýchlo opäť v prevádzke. 

 

Výhody Call4Service

  • Úspora času
  • Flexibilné a intuitívne funkcie
  • Vyšší prehľad o aktuálnom stave vozíkov
  • Rýchla a jednoduchá obsluha

 

QR Code Call4Service

Ako to funguje?

Aplikáciu môžete jednoducho používať prostredníctvom prehliadača kliknutím na tento odkaz: https://call4service.jungheinrich.com/

Alebo ju radšej používajte prostredníctvom mobilného zariadenia. Stačí naskenovať tento QR kód pomocou smartfónu alebo tabletu a aplikácia Call4Service sa vám sprístupní so všetkými svojimi funkciami.

 

Registrácia

Na vytvorenie zákazníckeho účtu potrebujeme nasledovné údaje:

  • Meno a priezvisko
  • Zákaznícke číslo
  • Číslo vybavenia/vozíka
  • Telefónne číslo
  • E-mailová adresa
  • Individuálne heslo

Teraz máte aplikáciu so všetkými funkciami.

Údržba alebo opravy – oznámte nám to cez aplikáciu!

Naskenovaním QR kódu môžete najjednoduchším spôsobom identifikovať vozík s potrebou servisu. Váš dopyt sa môže týkať opravy, údržby, inšpekcie alebo služieb týkajúcich sa oleja alebo batérie. Navyše máte možnosť vyplniť voľné textové polia alebo uviesť požadovaný termín. Tiež môžete pridať fotografie. Hneď po odoslaní svojho dopytu dostanete e-mailom potvrdenie. Intuitívne ovládanie je časovo efektívne: Ušetríte si dlhé telefonáty a napriek tomu dostaneme všetky potrebné informácie.
 

Referencie:

C4S hornbach logo

Marek Závacký,  IT a prevádzkový technik, HORNBACH - Baumarkt SK spol. s.r.o.
Aplikáciu C4S používame na objednanie servisov a opráv našich vozíkov. Aplikácia mi dovoľuje objednať si servis bez toho, aby som musel volať na servis alebo zákaznícku linku. S aplikáciou aj službou Call4Servis som veľmi spokojný, mám ju vždy po ruke dostupnú. Aplikácia C4S nám dovoľuje zabezpečiť si servis vozíkov rýchlo, jednoducho a hlavne, keď je zákaznícka linka nedostupná.

Marek Závacký
IT a prevádzkový technik, HORNBACH

 "Aplikácia C4S nám dovoľuje zabezpečiť si servis vozíkov rýchlo, jednoducho a hlavne, keď je zákaznícka linka nedostupná."

 

Foto Quehenberger

 

Michal Lacko, Shift Leader, Quehenberger Logistics SVK a.s
S aplikáciou som veľmi spokojný z dôvodu jednoduchosti a prehľadnosti.
Ako benefit vidím veľmi rýchle odoslanie objednávky na servis s navolením urgencie. Nie je potrebné vypĺňať žiadne zbytočné tlačivá ani písať e-mail. Stačí prísť k vozíku naskenovať QR kód a pár kliknutiami odoslať objednávku.

Michal Lacko
Shift Leader, Quehenberger Logistics SVK a.s

"S aplikáciou som veľmi spokojný z dôvodu jednoduchosti a prehľadnosti."

 

Získajte ďalšie informácie o Call4Service

 Kontaktujte nás.

Máte otázky?