Naša odpoveď na požiadavky používateľov vozíkových flotíl. Pracujte nadnárodne a flexibilne, pričom môžete profitovať z vyššej miery bezpečnosti a prehľadu za znížených nákladov.
Či už ide o zmeny spôsobené novými technológiami, procesmi alebo konjunktúrou, časovo obmedzené alebo špecifické pre určitú krajinu – ako prevádzkovateľ flotily paletových vozíkov sa musíte pripraviť na všetky vplyvy a vedieť na ne maximálne flexibilne reagovať. Preto sme vyvinuli náš systém správy flotily Jungheinrich Rental Fleet Management.
Pomocou optimalizovanej základnej flotily budete disponovať skvelou výbavou na bežný pracovný deň. Už vopred sa naplánujú prevádzkové špičky, na ktoré budú včas vyčlenené príslušné stroje. Pri náhlej potrebe väčšieho počtu strojov vám v najkratšej dobe doručíme ďalšie vozíky. Ak už vozíky viac nebudete potrebovať, opäť ich odoberieme. Tak zabránite nadbytočným kapacitám. Aj napriek zredukovanej základnej flotile vám zaručujeme vysokú dostupnosť.
Individuálne riešenia pre vašu správu flotily – vrátane optimalizácie, servisu a výmeny – za fixnú cenu za jeden vozík.
Na základe našich analýz používania zostavíme skupinu ideálnej manipulačnej techniky na plnenie vašich úloh. Aké náklady potrebujete prepravovať a po akých cestách? Aké formy regálov využívate a ako veľmi sú tieto vhodné? Sú vaše nabíjacie stanice vybavené správne? Kde všade existuje potenciál na optimalizáciu? Všetky výsledky v jednotlivých pobočkách pre vás zrozumiteľne zaznamenáme. Naše skúsenosti z rôznych odvetví ukazujú, že firmy môžu ušetriť v priemere až 10 percent z ich doterajšej základnej flotily. Počas zmluvnej doby sa o neustálu optimalizáciu flotily starajú naši špecialisti na systém RFM. Vašu flotilu pravidelne kontrolujú priamo na mieste s ohľadom na jej vyťaženie a špecifikácie. Vozíky, ktoré už viac nie sú vhodné, budú vymenené a ich počet bude prispôsobený objemu prekládky tovaru. Ak chcete zatvoriť určitú pobočku, zoberieme si už viac nepotrebné paletové a vysokozdvižné vozíky zase späť.
Poskytneme vám presný prehľad o stave a vyťaženosti vašej flotily – na regionálnej, národnej alebo aj medzinárodnej úrovni. Tak sa rýchlo odhalia potenciály na optimalizáciu.
Na začiatku: analýza pobočiek
Náš tím zistí rozsah, typ a vek vašej flotily s ohľadom na danú pobočku, skontroluje vaše procesy aj vyťaženie každého jednotlivého vozíka a zistené údaje spracuje do grafickej podoby. Naše nástroje na získanie údajov a analýzu flotily umožňujú jednoduché snímanie a vizualizáciu vašich údajov. Tak sa rýchlo ukáže, v čom spočívajú príležitosti na optimalizáciu. To všetko pre vás zaznamenáme vo forme rozsiahlej dokumentácie.
Po stopách nákladov
Naše analýzy jednotlivých pobočiek často odhalia nielen používanie nevhodných alebo dokonca úplne zbytočných vozíkov, ale aj príliš vysoké administratívne náklady. Odovzdaním správy vašej flotily môžete tieto náklady výrazne znížiť. Možno tak ušetriť až do 50 percent interných nákladov. Vaši zamestnanci budú mať menej starostí a uvoľní sa im čas na výkon iných pracovných úloh. Okrem toho vám ukážeme, koľko platíte za údržbu, opravy a poškodenia pri nehodách.
Viac údajov – viac možností
Ako dodatočné nástroje správy flotíl sa nám osvedčili naše telemetrické riešenia. Ide o webové informačné systémy na analytické zhromažďovanie, monitorovanie a vyhodnocovanie údajov rôznych typov vozíkov, ktoré siahajú až za hranice jednotlivých pobočiek či štátov. Na našich riadiacich paneloch zjednocujeme tieto technické údaje vozíkov s obchodnými číslami. Tým získavame kompletný prehľad o vašej flotile – a v priamom prenose sledujeme úspechy nášho modelu RFM.