„Do práce!“ zvykol hovoriť zakladateľ našej firmy Dr. Friedrich Jungheinrich. V tom sa dodnes odzrkadľuje naša firemná kultúra a naše nároky na servisné služby: Iba kto sa chopí práce na seba preberá zodpovednosť – za svojich zákazníkov, ako aj samého seba.
Skutočné partnerstvo a lojalita. To sú hodnoty, na ktorých Dr. Friedrich Jungheinrich vybudoval našu spoločnosť. Tieto hodnoty platia dodnes a majú pre nás najvyššiu prioritu. Je jedno, či ide o zákazníka, dodávateľa alebo zamestnanca: Jungheinrich stavia na dlhodobých, trvalo udržateľných a úprimných vzťahoch. Tieto bazírujú na širokom spektre servisných produktov a riešení, z ktorých si môžete individuálne a flexibilne vybrať.
Aktuálne vykazujeme stupeň servisu v hodnote 98 %, čím nastoľujeme štandard v našom odvetví. Naša servisná sieť celosvetovo zahŕňa viac ako 4 700 kvalifikovaných technikov zákazníckeho servisu. Tak môžu byť už za krátky čas priamo u vás na mieste.
Okrem vozíkových a systémových služieb vám ponúkame aj našu podporu a poradenstvo pri analýze a optimalizácii vašich logistických požiadaviek (napr. pri toku materiálu, správe vašej flotily alebo vášho skladového systému). Rovnako dôležité sú pre nás aj pracovné podmienky a úlohy vašich zamestnancov. Nato sme vytvorili rozsiahle školenia, do ktorých vkladáme všetky naše skúsenosti a kompetentnosť riešení. Siahajú od školení vodičov a vychystávania tovaru cez správny manažment batérií až po bezpečnostný tréning.
Na jedno sa vždy môžete spoľahnúť: Bez ohľadu na to, či ste malý alebo veľký podnik, spol. Jungheinrich vám dodá presne ten servisný produkt, ktorý potrebujete na svoj úspech. A to všade na svete v rovnakej špičkovej kvalite.